ایران.تهران و بقیه نقاط کشور

09127954079

ساعت پاسخگویی : 08:00 – 24:00


کفسابی در شهریار

109

کفسابی چیست؟

کفسابی یا سنگسابی از جمله خدماتی که به منظور پاک‌سازی، هم‌ترازی، یکدستی و برق انداختن کف ساختمان، مغازه و به طور کلی هر نوع بنایی استفاده می‌شه. هر ساختمانی اعم از اداری، مسکونی، مغازه، پارکینگ و غیره، توی طول زمان و به دلایل مختلفی نظیر رفت و آمدهای مکرر، آلودگی‌های شهری و غیره، ممکن دچار آسیب‌هایی بشه. توی این جور مواقع کفسابی یا سنگسابی برای رفع ناهمواری و براق کردن سنگ کف به کمک میاد.

توی کفسابی که توسط دستگاه‌های مخصوصی که به اون کفساب می‌گن انجام می‌شه، لایه رویی سنگ به اندازه ۱ تا ۳ میلی‌متر، بسته به میزان آلودگی و آسیب، ساییده می‌شه تا به حالت کاملا براق و تراز در بیاد. 

اهمیت کفسابی 

کف هر بنایی به مرور زمان و به دلایل مختلفی، امکان داره که کهنه و لک‌دار بشه و تازگی، هم‌ترازی، شفافیت و براقی خودشو از دست بده.  برخی لکه‌ها به هیچ عنوان و با هیچ شوینده‌ای پاک نمیشن و تنها سنگسابی که می‌تونه کف رو دوباره تازه و نو کنه و به افزایش طول عمر مفید ساختمان کمک کنه. 

بعلاوه برای از بین بردن خط و خش‌های ایجاد شده روی سنگ، کفسابی بهترین گزینه که از پیشرفت آسیب و عمیق شدن اون جلوگیری میکنه. 

فواید کفسابی 

کفسابی جلای زیادی به سنگ می‌ده و به شفافیت اون کمک می‌کنه. 

کفسابی تمام خط و خش‌های سنگ رو از بین می‌بره. 

کفسابی یا سنگسابی به افزایش عمر مفید سنگ و ساختمان کمک می‌کنه. 

با کفسابی و به کمک استادکاران ماهر، میشه سنگ‌های شکسته یا آسیب دیده رو ترمیم کرد که هزینه‌ای به مراتب کم‌تر از تعویض سنگ‌ داره. 

کفسابی نمای ساختمان رو تازه و نو می‌کنه. 

کفسابی به راحتی لکه‌هایی که با هیچ مواد شوینده‌ای از بین نمیره رو پاکسازی می‌کنه.

 و کلی فواید دیگه که جا نمیشه همه رو به صفحه ریخت

هزینه کفسابی در شهریار

نمیشه قیمتی مقطوع برای کفسابی تعیین کرد چرا که عوامل‌ مختلفی نظیر متراژ، محل مورد نظر، میزان آلودگی و نوع سنگ توی برآورد قیمت تاثیر داره. هزینه کفسابی بر اساس هر متر مربع محاسبه می‌شه البته لازم به ذکر که توی متراژهای پایین معمولا قیمت به صورت کلی گفته می‌شه. 

نوع سنگ یکی از مهم‌ترین مسائل در برآورد هزینه. سنگ‌ها دو نوع سخت و نرم دارن. هر چی سنگ استفاده شده نرم‌تر باشه، کفسابی اون آسون تر و در نتیجه هزینه کم‌تر میشه. 

 ویژگی‌های سنگسابی خوب

وقتی کار سنگسابی به پایان می‌رسه باید توجه کنی که توی انتها کف ساختمان کاملا مسطح، صاف و یک‌دست باشه، تمامی نقاط ساختمان براقی یک‌دستی داشته باشه و هیچ ردی از دستگاه روی سنگ باقی نمونده باشه. 

هر نقطه‌ای که امکان دسترسی با دستگاه رو نداره مثل گوشه‌های ساختمان، محل شکست‌ها و غیره معمولا میشه از قلم بیفته. توجه کنید که یک ساب‌کار ماهر این نقاط رو باید با دست ساب بزنه تا  زمانی که در نهایت کف  کل ساختمون یکدست بشه. 

سخن آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب قیمت با شماره تماس درج شده توسط شرکت کفسابی اسدی تماس حاصل فرمایید

109

شرکت کفسابی و سنگسابی اسدی